17 lipca 2016

Trudne początki...

Hej :)
To blog dla zaczytanych i nie tylko!
Jesteśmy dwiema licealistkami, które postanowiły wraz z zmianą szkoły zmienić coś w swoim życiu, czyli podzielić się z innymi swoją fascynacją do literatury. I tak oto powstał nasz blog. Prowadzimy go wraz z moją najlepszą przyjaciółką i teraz trochę o sobie opowiemy...

Mój nick to xladysonyx. Jestem w 100% książkoholiczką. Moja miłość do literatury zaczęła się jak przez przypadek w ręce wpadła mi książka "Dzieci z Bullerbyn" autorstwa Astrid Lindgren. Tak jakoś nie miałam nic do roboty i pomyślałam "Ach, co tam, poczytam sobie". Przez 3 godziny nie potrafiłam się oderwać od lektury. Z natury jestem introwertyczką. Nie lubię przebywać w dużym gronie osób. Wolę sama posiedzieć w pokoju z ulubioną powieścią w dłoni. Z reguły moim ulubionym rodzajem są książki typu paranormal romance, jednakże od pewnego czasu przerzuciłam się także na różnego rodzaju opowieści o życiu. Bez książek nie wyobrażam sobie życia, tylko one są oderwaniem od problemów życia codziennego...

Hejka, mój nick to PowerGirl! Jestem wybuchową dziewczyną, lubię imprezy i spotkania ze znajomymi, aczkolwiek mam jedną oddaną przyjaciółkę z którą dziele wspaniale hobby ..... zamiłowanie do książek ! Odkąd pamiętam to czytam,w dzieciństwie były to bajki ... teraz Fantazy !
Mój dzień polega głównie  na zdrowym odżywianiu się i ćwiczeniu .... a wieczorem zamykam się w świecie książek ! Sport to moja pasja ... książki - odetchnieniem.


Wiemy iż początki są trudne, aczkolwiek czytamy dużo i kochamy to więc chciałyśmy tą naszą pasją podzielić z innymi. Ten blog nie będzie tylko streszczeniem czy recenzją książki (aczkolwiek to tez się tu znajdzie). Mamy zamiar odwiedzać biblioteki i pokazywać wam filmiki z książkami które się w niej znajdują, przedstawić pomysły na ciekawe zakładki, a jak wszystko dobrze pójdzie to może nawet urządzimy różnego rodzaju konkursy, w których do wygrania będzie książka lub coś równie ciekawego.
Także zachęcamy do śledzenia naszego bloga oraz instagrama, którego założymy niezwłocznie po opublikowaniu pierwszego posta na blogu. Za niedługo powinien się pojawić drugi post, także zaglądajcie, a może coś was zainteresuje.

Pozdrowienia
xladysonyx
PowerGirl







1 komentarz: