15 grudnia 2017

Top 5 Ulubionych Pisarzy - PowerGirl


Postanowiłam stworzyć własną listę moich ulubionych pisarzy i wpadłam na pomysł, aby zrobić posta o tej tematyce. Poniżej przedstawiam wam moich ulubionych autorów na chwilę obecną. Pamiętajcie, że wszystko z pewnością się zmieni z biegiem czasu kiedy przeczytam więcej książek. Zapraszam do dalszego czytania


1. Colleen Hoover

Powszechnie wszystkim znana i bardzo lubiana amerykańska autorka takich bestsellerów takich jak Hopeless, Losing Hope, November 9 i wielu innych. Jej książki to obyczajówki i romanse także coś co bardzo lubię czytać. Najbardziej w tej autorce podoba mi się to, że nie boi się poruszać trudnych tematów takich jak przemoc fizyczna i psychiczna, gwałt czy prześladowanie, a co najważniejsze wszystkie jej dzieła kończą się ogromnym sukcesem. Mam do tej pani ogromny szacunek i z niecierpliwością czekam na kolejne książki. Jedna z nich wychodzi właśnie teraz z polskich księgarni to  It Ends With Us i wiem, że wkrótce ją przeczytam.
Podobny obraz






 2. C.S. Lewis
Nie będę ukrywać, że jest to autor na którego książkach się wychowałam. "Opowieści z Narnii" to klasyka gatunku, a w moim przypadku jedne z najmilszych wspomnień. Czy któraś mała dziewczynka nie chciała by być jak Łucja, albo Zuzanna? Każdy chciał mieć za swojego przyjaciela gadającego, ogromnego lwa, który sieje postrach, wszyscy się go boją,i który zrobi wszystko, aby nas obronić.
Znalezione obrazy dla zapytania dary anioła książki 

 

 

3. Cassandra Clare 

Trudno nie wspomnieć o autorce, która napisała moją ulubioną serię. Kocham całym sercem jej twórczość i z niecierpliwością czekam na nowe książki. Rozpisywać się już nie będę, bo wielokrotnie wspominałam jak bardzo kocham serię "Dary Anioła"

Podobny obraz 4. Guillaume Musso 

Wiele osób nie lubi jego dzieł, z kolei inni je kochają. Ja jestem w tej grupie którzy o kochają , chociaż moi znajomi, którym polecałam jego książki, nie koniecznie  za nim przepadają. Ja lubię jego twórczość bo w jego książkach zawsze jest watek miłosny  i kryminalny. Pisze historie, które mnie pochłaniają i bardzo dobrze się je mi czyta. Polecam wszystkim którzy nie czytali jego dzieł. A tym co już mieli styczność z tym autorem ... Jak wam przypadł do gustu?  
Podobny obraz

 

 

5. C.C. Hunter

Nie mogło jej tuta zabraknąć! Pokochałam ja całym sercem za serię "Wodospady cienia". Zaskoczyła mnie totalnie, ale w tym pozytywnym słowa znaczeniu. Wszystkich, którzy czytali jej książki również ją uwielbiają. Doskonale przedstawiony świat fantasy wraz z światem realnym!
 

 Krótko podsumowując... Oto autorzy, którzy obecnie sa mi najbliżsi sercu, którzy mnie zachwycili, urzekli. To może kolejny post o ulubionych bohaterach ksiażkowych? Co wy na to?

                                                                                                                             PowerGirl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz