30 sierpnia 2016

Twoim Śladem - RECENZJA

Tytuł: Twoim śladem
Autor: Meredith Walters
Wydawnictwo: YA!
Cykl: Twisted Love (Tom 1)
Ilość stron: 386



"Mysz czeka krótkie życie w pokoju pełnym kotów."



Aubrey, studentka psychologii, jest koordynatorką w grupie uzależnień. Mieszka z koleżanką w wynajętym mieszkaniu. Pewnego razu koleżanka trafia do "latającego" klubu Kompulsja, oferującego narkotyki i alkohol. Prymuska Aubrey nigdy by się tam nie wybrała, ale trzeba było ratować przyjaciółkę. Miejsce wydało jej się odpychające i magnetycznie przyciągające zarazem… Poznaje tam tajemniczego Maxxa Demelo, który wzbudza jej zachwyt nieprzeciętną urodą i charyzmą. Aburey nic nie wie o drugim życiu Maxxa. Czy podąży jego śladem?

Książka spodobała mi się zaraz jak wzięłam ją do ręki. Fajna okładka, dosyć ciekawy opis, więc pomyślałam: "Ach, co mi tam! Przeczytam ją."

Główni bohaterzy to Aubrey i Maxx, czyli spokojna studentka psychologii i wybuchowy chłopak z uzależnieniami. Kiedy się poznają, koniecznie chcą sobie nawzajem pomóc. Aubrey jest w stanie złamać wszelkie reguły, żeby tym razem nie zepsuć niczego. Poznają swoje tajemnice skrywane przez przeszłość i odkrywają nawzajem ciężary, z jakimi każdy z nich musi się borykać. Padają warunki, umowy, przyrzeczenia, kłamstwa, oszustwa i sekrety. Mnóstwo problemów, z którymi muszą borykać się młodzi bohaterowie. A do tego związek, który jest pod każdym względem zakazanym owocem...



"Brak wiary w siebie nie opuszczał mnie niczym komar bzyczący koło ucha. Im bardziej starałam się go odgonić, tym bardziej uporczywie mnie dręczył." - Meredith Walters - Twoim śladem


Od samego początku powieść ta wciągnęła mnie do reszty. Już od pierwszej strony nie mogłam się zatrzymać. Aż tu przewracam na ostatnią kartkę i zdumiałam się, bo nie przypuszczałam, że przeczytam ją w ciągu 5 godzin. 

Muszę powiedzieć, że ta książka mnie nie rozczarowała. Było w niej mnóstwo sytuacji, które zdumiewały, wzruszały a czasami wkurzały do reszty. To jedna wielka karuzela emocji tak różnych i niepodobnych do siebie, że czasem aż same zdumiewały. Postacie zostały przedstawione w ciekawy i fajny sposób. Autorka opisała każdą ich zaletę i wadę. 

Historia przedstawia jeden z wielu problemów, które dotykają młode pokolenie. Jest pełna nadziei w to, że pewnego dnia będzie lepiej. Każda tajemnica zostaje dokładnie opisana i nie pozostaje nic, czego nie jesteśmy w stanie sami wywnioskować. Przez całą powieść ciągnie się chęć poznania wszystkich sekretów bohaterów i nie znika ona aż do ostatniej strony. Wtedy można śmiało stwierdzić, że poczuliśmy spełnienie.

Uczucie tworzące się między dwoma bohaterami jest niesamowite. Pełne napięcia, a czasami gwałtowności nie pozwala na odpoczynek. Razem odkrywają swoją przeszłość i razem walczą o przyszłość. Jednak wciąż jest pewna przeszkoda, która nie pozwala im na szczęście. Pewnego dnia może zniszczyć wszystko, o ile już tego nie zrobiła...

"Twoim śladem" to książka, przy której nie można się nudzić. Trzyma w napięciu i oczekiwaniu na rozwój kolejnych wydarzeń. Mnie kompletnie urzekła i zafascynowała. Nie mogę powiedzieć, że nie zdobyła mojej sympatii, bo to nie prawda. Nie jest to powieść idealna, ale przecież żadna taka nie jest. Jednak przyznaję, że nie zawiodłam się na niej. To była świetna przygoda, móc odkryć powieść, jaką jest "Twoim śladem".

Moja ocena: 7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz