15 października 2017

Top 5 ulubionych serii - XLADYSONYX

Dzisiaj przyszła kolej na mnie, aby przedstawić Wam moje "5 perełek", czyli ulubione serie książkowe. Niektóre serie mogą się powtórzyć i u mnie i u PowerGirl. Przyczyna jest taka, że obie lubimy podobną tematykę i bardzo często zdarza się, że zarówno ona jak i ja zakochujemy się w tych samych powieściach. Tak więc, nie przedłużam więcej i zapraszam Was do dalszego czytania.





1. Harry Potter

Chyba nikt nie jest zdziwiony, że akurat ta seria zajęła moje miejsce pierwsze. Towarzyszyła mi od
dziecka i mam do niej bardzo duży sentyment. Nie wyobrażam sobie, jak wyglądałoby moje dzieciństwo bez poznania przygód Golden Trio i innych bohaterów tej sagi. Kocham ją całym sercem i nigdy, przenigdy niczym ją nie zastąpię, bo prawda jest taka, że jej się zastąpić nie da.





                                     2. Wodospady cienia

Na drugim miejscu umieściłam również bardzo ważną dla mnie serię, jaką są Wodospady Cienia. Pamiętam, jak pierwsza część wpadła mi w ręce już ponad dobry rok temu. Nie byłam wtedy jakoś zbytnio do niej przekonana, ale wystarczyła chwila, żebym pokochała ją całym moim serduchem. Dodam tutaj również drugą serię autorki, czyli Wodospady Cienia po zmroku opowiadającą o przygodach Delli. Kocham obie te serie tak samo i to się nie zmieni.



3. Percy Jackson i bogowie olimpijscy

Odkąd pamiętam, bardzo lubię mitologię grecką. To chyba jedyna rzecz z historii, jeśli można ją tak przyporządkować, co do której nie muszę się zmuszać, żeby ją przeczytać. I dzięki tej serii dowiedziałam się mnóstwo o greckich bogach czy herosach. Zaczęłam ją czytać w gimnazjum i do tej pory pozostała jedną z moich ulubionych serii.


                                                            4. Szeptem

Całe moje życie kręci się wokół świata fantasy. Tak więc kolejna seria z tej tematyki. Anioły, upadłe anioły, walka o życie to coś, co lubię. Szeptem również pochłonęłam w gimnazjum i bardzo polubiłam tą serię. Czytałam później jakieś sagi o aniołach ale jednak ta była najlepsza z nich wszystkich i stanowczo zasługuje na miejsce w tym rankingu.



5. Dary Anioła

No i oczywiście musiałam tutaj dodać tę serię, bo PowerGirl by mnie zabiła (żartuję :D). Tak na poważnie, bardzo lubię Dary Anioła i ogólnie wszystkie książki autorstwa Cassandry Clare. Są niepowtarzalne, unikatowe i mega wciągające. Jak już przeczyta się te powieści, to tak szybko nie wylecą Wam z głowy i będą tam siedzieć dość długo. Polecam z całego serca!







To są moje ulubione serie książkowe, jakie kiedykolwiek przeczytałam. Przyznam szczerze, że musiałam się trochę pomęczyć wybierając tylko te 5, bo najchętniej podałabym Wam z 15. Trudno było je wybrać, ale wydaje mi się, że dokonałam dobrego wyboru i koniecznie dajcie znać, którą z tych wyżej podanych serii znacie i czy lubicie. 

xladysonyx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz