9 lutego 2017

20 KSIĄŻKOWYCH FAKTÓW o nas !

Hej Wam,
Dzisiaj przychodzimy do Was z innym postem niż te dodawane do tej pory. A mianowicie - pomyślałyśmy, dlaczego by nie zrobić czegoś tego typu ? /szukałyśmy długo, aż znalazłyśmy dla Was po 10 faktów o każdej z nas. Tak więc, nie przedłużajmy i do roboty ! :)

xladysonyx

1. Moja przygoda z czytaniem zaczęła się od serii Ulysses Moore. To dzięki niej zaczęłam zagłębiać się w ten cudowny książkowy świat !
2. Zawsze jem gdy czytam :P
3. Moja ulubiona seria powieści to Wodospady Cienia. KOCHAM <3
4. Mam w domu swój własny "kącik czytelniczy" i nie czytam nigdzie indziej poza nim.
5. Mam na telefonie specjalną aplikację, gdzie przepisuję cytaty z książek. Różnego rodzaju cytaty - smutne, wesołe, zapadające w pamięć, mądre czy nawet nie mające żadnego sensu, ale w których podoba mi się to, że każdy może je rozumieć na swój sposób...
6. Muszę się Wam do czegoś przyznać - jestem stu procentowym POTTERHEAD ☺
7. Czytam książki zarówno na ebook'u jak i w formie papierowej, ale coraz bardziej przekonuję się do tych pierwszych.
8. Jestem uzależniona od zapachu starych książek. One mają coś takiego w sobie, że nie można się od nich odpędzić...
9. Potrafię czytać w bardzo szybkim tempie. Jak powieść mnie wciągnie, to nie spocznę, póki jej nie skończę. Raz nawet przeczytałam 3 książki po 300 stron każda w JEDEN DZIEŃ ! Tak, wiem - chwalipięta ze mnie :P
10. Nie przepadam za przerywaniem czytania książki w połowie - jak już dobrnęłam do tej połowy, to  daję powieści czas do samego końca, bo nieraz się zdarzyło, że jeszcze czymś umiała mnie zaskoczyć.



PowerGirl

1. Moja pierwsza przeczytana książka w życiu to Smerfy ☺
2. Wolno czytam książki... ale nie wstydzę się tego. Ja po prostu się nimi DELEKTUJĘ ! A może inaczej ... w roku szkolnym jest dużo nauki, a ja no cóż jestem kujonką i nie spocznę dopóki się nie nauczę czy zrozumiem na 100%, a co za tym idzie ? Mało wolnego czasu na czytanie ☻
3. Moja prawdziwa przygoda z czytaniem zaczęła się od książki Hopeless
4. Jestem 100% NOCNĄ ŁOWCZYNIĄ !
5. Czytam książki w wersji papierowej i elektronicznej, aczkolwiek wolę tą papierową.
6. Uwielbiam chodzić do księgarni, oglądać nowe książki i cieszyć oczy!
7. Dbam o książki! Nienawidzę gdy książka jest poniszczona typu ma zagięte rogi czy jest czymś polana !
8.Uwielbiam czytać wieczorem, wtedy mam najbardziej pobudzoną fantazję !
9. KOCHAM KSIĄŻKI FANTASY!
10. Nienawidzę czytać lektur szkolnych , aczkolwiek do tej pory zdarzyło mi się nie przeczytać tylko jednej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz