30 marca 2017

Top 3 lektury szkolne

    Jak wiecie (a jak nie to się teraz dowiadujecie) jesteśmy w 1 klasie liceum i przeczytałyśmy już dość sporo lektur szkolnych. Obie nie lubimy ich czytać, ale skoro są nakazane odgórnie to oznacza, że muszą wnieść jakieś wartości , dlatego staramy się (a raczej zmuszamy co do niektórych), aby jednak je przeczytać. Natomiast nie wszystkie lektury szkolne były nudne jak dla nas! Oto trzy naszym zdaniem całkiem ciekawe :) Zapraszamy do dalszego czytania!





 Chyba nikogo kto nas już trochę zna nie zdziwi, że to akurat ta książka jest na pierwszej pozycji lektur szkolnych. Jest to książka dzięki której zakochałam się w fantasy. Oczywiście film również obejrzany (wszystkie części) i to kilkakrotnie! Uważam, że tą książkę każdy powinien spróbować przeczytać.













Czy ktoś nie zna tej książki ? Wątpię :) Jest to lektura z IV klasy szkoły podstawowej, ale do dzisiaj pamiętam z jaką ochotą ją czytałam! Przepiękne fantasy, oczywiście przeczytałam całą serię i do dziś jak przeglądam moją biblioteczkę z radością powracam wspomnieniami do tej serii co nawiasem mówiąc było dosyć dawno.



                                                                             





                


                                                   



Książka ukazująca przygody w trakcie podróży dookoła świata. Bardzo miło się ją czyta. Niezbyt długa, a czasami nawet zabawna. Mam dobre wspomnienia z tą oto lekturą.

Podsumowując uważam, że to najlepsze lektury jakie dotąd przeczytałam. Obecnie czytam "Pan Tadeusz" i już wiem, że na tej liście się nie znajdzie, aczkolwiek byłby to ogromny wstyd nie poczytać ikony polskiej książki dlatego staram się jakoś przez to przebrnąć. 
Pozdrawiam                      
            PowerGirl                       








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz