15 września 2017

Top 5 ulubionych serii - POWERGIRL

Wpadłyśmy na pomysł, aby każda z nas przygotowała posta na temat swoich ulubionych serii. Wiadomo z biegiem czasu się to pewnie zmieni, ale pragnę wam przedstawić jak to wygląda u mnie na dzień dzisiejszy. Staranie przemyślałam swój wybór 5 ulubionych serii, i poukładałam kolejno zaczynając od tej od, która jest moją ulubioną. Uwierzcie wybór  najlepszych serii przeczytanych przeze mnie dotychczas nie okazał się tak łatwy jak na początku sądziłam. Po wielu przemyśleniach postanowiłam co powinno się tu znaleźć i w jakiej kolejności, także nie przedłużając zapraszam do czytania.



1. Dary Anioła 

Zdecydowanie mój numer 1. Przeczytałam tą serię jakoś 2 lata temu i od tamtej pory nic nie było w stanie jej zastąpić. Wspaniała tematyka (fantasy to mój ulubiony gatunek nawiasem mówiąc), wartka akcja, cudowni bohaterowie .... cóż więcej trzeba? Mogę tylko dodać, że jestem fanką serialu Shadowhunters.




                                                                        2. Wodospady cienia

Wypada mi się w tym momencie przyznać, że do przeczytania tej serii zmusiła mnie moja przyjaciółka :) Okazało się jednak, że ta seria przypadła mi do gustu. Pochłonęłam ją w nieco ponad dwa tygodnie w roku szkolnym a możecie mi wierzyć, że dla mnie to ogromny wyczyn! Czy wspominałam, że fantasy to mój ulubiony gatunek? Pewnie z milion razy, ale tak fakt że w tej powieści występują przystojni nadnaturalni chłopcy dla mnie jak dla nastolatki potrafi zawrócić w głowie i tak właśnie się stało.






3. Dimily

To trylogia, którą pochłonęłam w te wakacje. Każda z książek zajęła mi jeden dzień. Wciągająca opowieść o "zakazanej miłości" przybranego rodzeństwa bardzo mi się spodobała. Mimo iż wszystko było bardzo przewidywalne fabuła była bardzo ciekawa.


                                                                        4. Trylogia Anioła

Seria niezbyt popularna, a jak wspaniała! Całkiem inaczej ukazana została tutaj tematyka fantasy, aniżeli jak w Wodospadach Cienia, czy Darach Anioła. Opowiada jak można wywnioskować z tytułu o aniołach, ale jak się przekonujemy nie są to wcale dobre istoty, a wręcz przeciwnie. Polecam wszystkim fanom fantasy.



5. Diabelskie Maszyny

Muszę się przyznać, że kocham twórczość Cassandry Clare. Fantasy w przeszłości ?  Czemu nie! Opisy starych londyńskich uliczek, czy przemieszczanie się za pomocą powozu dodały swoisty klimat tej serii.









Tak oto prezentują się moje ulubione serie książkowe, co oczywiście nie oznacza, że tylko te przeczytałam. Bardzo lubię również takie serie jak Pułapka Uczuć czy Guarded Hearths i wiele innych. Jedynie do czego zostaje mi się przyznać to to, iż nie czytałam ani nie widziałam żadnej części Harrego Pottera. Może w niedalekiej przyszłości sięgnę po tą serię.... zobaczymy!

                                                                                                                                      PowerGirl




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz